در حال بارگذاری ...

رشد ۱۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات مسکن نسبت به سال گذشته

بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبلغ ۶۳ هزار میلیارد تومان تا شهریور امسال سهم بانک مسکن بوده و از شهریور امسال تا سال بعد مبلغ ۸۱ هزار میلیارد تومان تعیین شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست بانک مسکن گفت : در یک سال اخیر و از ابتدای سال ، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ درصد رشد داشته است .

علی عسگری با بیان اینکه ۶۸ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات پرداختی مختص طرح نهضت ملی مسکن بوده است افزود : بیش از ۹۲ درصد از مبلغ پرداختی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان مربوط به مسکن و ودیعه مسکن بوده است .

وی با تاکید بر اینکه سال مالی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن شهریورماه است تصریح کرد : بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبلغ ۶۳ هزار میلیارد تومان تا شهریور امسال سهم بانک مسکن بوده و از شهریور امسال تا سال بعد مبلغ ۸۱ هزار میلیارد تومان تعیین شده است .

سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه عملا ۴۴۹ هزار نفر به بانک برای عقد قرارداد معرفی شدند اعلام کرد : از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از متقاضیان قرار داد بستند و حدود ۱۵ هزار نفر نیز در حال طی کردن مراحل قرارداد خود هستند .

عسگری با تاکید بر اینکه مراحل ساخت نهضت ملی مسکن در اکثر نقاط پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است افزود : طرح نهضت ملی مسکن یک دوره ۲۰ساله است که ۳سال مرحله ساخت و ۱۷ سال مرحله بازپرداخت تسهیلات به طول می انجامد .

سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه اولویت بانک ها برای پرداخت وام های دوره کوتاه مدت است اذعان داشت : طبق قانون سهم بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ۲۰ درصد است که بدین ترتیب طبق برآوردها ما باید سالی ۲۰۰هزار فقر تسهیلات برای متقاضیان پرداخت کنیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

|

رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

|

هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

نظرات کاربران