در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات مسکن نسبت به سال گذشته

    بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبلغ ۶۳ هزار میلیارد تومان تا شهریور امسال سهم بانک مسکن بوده و از شهریور امسال تا سال بعد مبلغ ۸۱ هزار میلیارد تومان تعیین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست بانک مسکن گفت : در یک سال اخیر و از ابتدای سال ، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ درصد رشد داشته است .

    علی عسگری با بیان اینکه ۶۸ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات پرداختی مختص طرح نهضت ملی مسکن بوده است افزود : بیش از ۹۲ درصد از مبلغ پرداختی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان مربوط به مسکن و ودیعه مسکن بوده است .

    وی با تاکید بر اینکه سال مالی بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات مربوط به نهضت ملی مسکن شهریورماه است تصریح کرد : بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبلغ ۶۳ هزار میلیارد تومان تا شهریور امسال سهم بانک مسکن بوده و از شهریور امسال تا سال بعد مبلغ ۸۱ هزار میلیارد تومان تعیین شده است .

    سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه عملا ۴۴۹ هزار نفر به بانک برای عقد قرارداد معرفی شدند اعلام کرد : از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر از متقاضیان قرار داد بستند و حدود ۱۵ هزار نفر نیز در حال طی کردن مراحل قرارداد خود هستند .

    عسگری با تاکید بر اینکه مراحل ساخت نهضت ملی مسکن در اکثر نقاط پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است افزود : طرح نهضت ملی مسکن یک دوره ۲۰ساله است که ۳سال مرحله ساخت و ۱۷ سال مرحله بازپرداخت تسهیلات به طول می انجامد .

    سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه اولویت بانک ها برای پرداخت وام های دوره کوتاه مدت است اذعان داشت : طبق قانون سهم بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ۲۰ درصد است که بدین ترتیب طبق برآوردها ما باید سالی ۲۰۰هزار فقر تسهیلات برای متقاضیان پرداخت کنیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    نظرات کاربران