در حال بارگذاری ...
  • بررسی مباحث مربوط به تامین اراضی نهضت ملی مسکن برای طلاب و روحانیون خراسان رضوی

    در زمینه تامین اراضی نهضت ملی نیازمند همراهی تمامی ارگان ها و نهادها در سطح استان علی الخصوص شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر هستیم تا با حرکتی جهادی با همراهی مردم یکی از چالش های اساسی خانوارها که همان مسکن با کیفیت و مقاوم است را تامین کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ در نشست مشترک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی مباحث ، گلوگاه ها و چالش های پیش روی تامین اراضی در قالب نهضت ملی مسکن طلاب و روحانیون خراسان رضوی بررسی شد .

    عباس یوسف زاده در دیدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی و هیات همراه ضمن قدردانی از جامعه روحانیون و طلاب استان در پاسداشت ارزش های اسلامی و دینی جامعه ، اعلام داشت : تمام تلاش خود و ادارات زیر مجموعه جهت احداث سهم مسکن خراسان رضوی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را انجام تا تمامی اقشار بخصوص طلاب و روحانیون مانند سایر اقشار صاحب مسکن شوند .

    یوسف زاده اظهار داشت : در زمینه تامین اراضی نهضت ملی نیازمند همراهی تمامی ارگان ها و نهادها در سطح استان علی الخصوص شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر هستیم تا با حرکتی جهادی با همراهی مردم یکی از چالش های اساسی خانوارها که همان مسکن با کیفیت و مقاوم است را تامین کنیم .

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی نیز در این نشست ، خدمتگزاری به طلاب را توفیق الهی دانست و گفت : تمام تلاش ما در مرکز خدمات این است با پیگیری مشکلات و دغدغه‌های طلاب ، فراغت بال و آسودگی خیال را برای آن‌ها فراهم کنیم .

    در این جلسه مصوباتی تعیین که مقرر شد پس از پیگیری و حصول نتیجه در جلسه آتی بررسی شود .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

    |

    نظرات کاربران