در حال بارگذاری ...

تشریح اولویت‌ های چهارگانه سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اولویت‌های چهارگانه این سازمان را تشریح کرد .

ارسلان مالکی در دومین نشست شورای مدیران این سازمان با اشاره به اینکه هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ۴ اولویت اصلی را در دستور کار خود قرار داده است ، گفت : تمرکز ما بیش از هر موضوعی بر پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن خواهد بود .

وی در ادامه افزود : در بحث نهضت ملی مسکن باید دو موضوع تامین زمین و پیشبرد ساخت پروژه‌ها مدنظر تمامی دفاتر قرار گیرد .

مالکی در خصوص اولویت سوم سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت : بحث مولدسازی دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری هم موضوع مهم و ضروری است که طبق قانون مکلف به انجام آن هستیم .

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اتمام پروژه‌های مسکن مهر را نیز اولویت چهارم سازمان برشمرد و اظهار داشت : هر یک از دفاتر در نظر داشته باشند که امور مربوط به این ۴ برنامه مهمترین تمرکز ماست و در این زمینه نیاز به نهایت همکاری از طرف تمامی دفاتر سازمان وجود دارد .

گفتنی است در دومین نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن مصوبات نشست پیشین پیگیری شد و همچنین گزارشی درخصوص برگزاری برنامه اجرایی استان‌ها در سال ۱۴۰۲ ارائه شد .




مطالب مرتبط

تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

|

ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

|

۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

|

نظرات کاربران