در حال بارگذاری ...
  • سهمیه ۱۳ هزار واحدی شهرستان مهاباد در طرح نهضت ملی مسکن

    اجرای طرح نضهت ملی مسکن با جدیت دنبال می شود تا زمینه خانه دار شدن آحاد مختلف مردم فراهم شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : سهمیه شهرستان مهاباد از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۱۳ هزار و ۷۴۳ واحد است .

    سید محسن حمزه لو در دیدار با فرماندار مهاباد ، گفت : تاکنون ۲۲ هزار و ۶۰۹ نفر در شهرستان مهاباد برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند .

    وی ادامه داد : از این تعداد ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد ، ۸ هزار و ۲۲۱ نفر پس از پالایش‌ تعداد متقاضیان ، تایید نهایی شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : اجرای طرح نضهت ملی مسکن با جدیت دنبال می شود تا زمینه خانه دار شدن آحاد مختلف مردم فراهم شود .

    حمزه لو با تاکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین زمین در این شهرستان وجود ندارد ، بیان کرد : اراضی مورد نیاز این شهرستان تعیین شدند .




    مطالب مرتبط

    اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران