در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد ۷۸ پروژه عمرانی توسط سازمان مجری با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان در دولت سیزدهم

    عملیات اجرایی ابنیه تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان MRI بیمارستان سراوان ، طرح توسعه بیمارستان لنگرود ، عملیات خاکی و شمع‌کوبی و اسکلت بیمارستان‌های میاندوآب ، کهنوج ، یافت‌آباد تهران بخشی از آنهاست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از انعقاد ۷۸ قرارداد با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد .

    علی نبیان گفت : سازمان مجری از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۸ قرارداد را با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان منعقد کرده است .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در بیان برخی از مهمترین قراردادهای متعقد شده در طی دولت سیزدهم تاکنون اعلام کرد : عملیات اجرایی ابنیه تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان MRI بیمارستان سراوان ، طرح توسعه بیمارستان لنگرود ، عملیات خاکی و شمع‌کوبی و اسکلت بیمارستان‌های میاندوآب ، کهنوج ، یافت‌آباد تهران بخشی از آنهاست .

    به گفته نبیان ، ابلاغ قرارداد خدمات مشاوره برای پروژه‌های بیمارستانی کهنوج ، کازرون ، ماهشهر ، بناب ، بوشهر ، رشت ، سلماس ، نور و ورزشگاه‌های خرم‌آباد ، شهرکرد ، بروجرد و همچنین انجام خدمات آزمایشگاهی و کنترل کیفی پروژه‌های میاندوآب ، کهنوج ، اهواز ، بناب ، فاطمی اردبیل و مشهد بخش دیگری از قراردادهای منعقد شده با مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی به شمار می‌رود .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران