در حال بارگذاری ...

اهمیت ویژه نظارت بر پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان مهندسی ساختمان

با راه اندازی دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهر هایی که فاقد این دفاتر هستند می تواند به شیوه های ساخت و همچنین نظارت بیشتر موفق عمل کرد . در این خصوص نیاز است دوره های آموزشی تمدید و ارتقاء پروانه های اشتغال در دستور کار قرار گیرد و جلسات توجیهی جهت نظارت ویژی ناظران پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درجلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان بر اهمیت ویژه نظارت بر پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان مهندسی ساختمان تاکید کرد .

محمد ساردویی در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ضمن برشمردن اهمیت نظارت بر پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان مهندسی گفت : با استفاده از قوانین موجود و ارائه ی راهکارهای مناسب می توان بر موضوع مهم ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن نظارت دقیق داشت .

وی اظهار داشت : با راه اندازی دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهر هایی که فاقد این دفاتر هستند می تواند به شیوه های ساخت و همچنین نظارت بیشتر موفق عمل کرد . در این خصوص نیاز است دوره های آموزشی تمدید و ارتقاء پروانه های اشتغال در دستور کار قرار گیرد و جلسات توجیهی جهت نظارت ویژی ناظران پروژه های طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود .

 در این جلسه فرماندار شهرستان جیرفت حضور داشت که ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن گفت : فرمانداری نیز با همکاری ارگان های ذی ربط حاضر است جهت بهبود  کیفیت ساخت و ساز کمک کند .

در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تاکید بر نظارت بیشتر در طرح نهضت ملی مسکن افزود : آموزش مهندسین از اولویت های کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان است و ایجاد دفاتر نمایندگی در جنوب کرمان توسط هیئت رئیسه مورد ببرسی قرار خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

نظرات کاربران