در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی فعال در صنعت ساختمان برای مدل سازی طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از شرکت فعال بخش خصوصی در صنعت ساختمان گفت : در مدل های پیشنهادی اجرای طرح نهضت ملی مشارکت و استفاده از ایده های بخش خصوصی بسیار راهگشا است .

    رضا خالقی به توان بالقوه ی این بخش در تسریع و پیشبرد تولید مسکن در استان البرز و کشور اشاره کرد .

    وی با استقبال از پیشنهاد استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی در اجرای سریع مسکن به دلیل دارا بودن مزایایی همچون سرعت اجرا ، استحکام خوب بنا در مواجهه با زلزله ، کاهش هزینه و مساحت قابل تغییر این سازه ها بر تمایل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بهره گیری از این ظرفیت بخش های فعال و صنعتی سازی ساختمان تاکید کرد .

    گفتنی است این پالت های پیش ساخته قابلیت اجرا تا ۳ طبقه را داشته و این کارخانه ی تولیدی در استان البرز توان اجرای ساختمان های با سرعت نصب سه روزه با استفاده از اتصالات پیچ و مهره پس از آماده سازی و بتن مِگر اراضی مورد نظر را داراست .




    مطالب مرتبط

    طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می گیرد و می توان این طرح را نمونه ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، دانست چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح ، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت پروژه هاست .

    |

    این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت اعضای شورای‌عالی با الحاق ۳۳۸ هکتار به شرط ساخت حداکثر واحدهای مسکونی دو طبقه در این محدوده برای این بافت شهری موافقت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان وضعیت طرح های حمایتی تولید مسکن در شهرستان ورزنه شامل مباحث مرتبط با تامین ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب طرح جامع کمالشهر در استان البرز ، طرح نمونه گردشگری چغاخور در استان ...

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    نظرات کاربران