در حال بارگذاری ...
  • تسهیل‌گری وزارت راه و شهرسازی برای خانه‌دار کردن آحاد جامعه

    وزارت راه و شهرسازی در این دوره در تلاش است تا با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی ، نهادهای انقلابی و حقوقی برای تامین مسکن متقاضیان فاقد مسکن ، قدم بردارد . ما به عنوان دولت ، وظیفه تسهیل‌گری و حمایت و برداشتن موانع از پیش‌روی مسکن دار شدن آحاد جامعه را داریم . برای این مهم حداکثر تلاش را می‌کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال بخشی از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی بهره‌برداری می‌شود ، گفت : وزارت راه و شهرسازی در این دوره در تلاش است تا با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی و نهادهای انقلابی و حقوقی برای تامین مسکن کارکنان خدوم و مردمی که فاقد مسکن هستند قدم بردارد .

    مهرداد بذرپاش در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری احداث مسکن برای ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهم با قوه‌قضاییه ، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، بانک پارسیان و بانک کارآفرین ، اعلام کرد : امضای این تفاهم‌نامه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به امضا رسید و در تلاش هستیم تا ۵۵ هزار واحد در همکاری با قوه قضاییه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بانک‌های پارسیان و کارآفرینی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن احداث شود .

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : وزارت راه و شهرسازی در این دوره در تلاش است تا با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی ، نهادهای انقلابی و حقوقی برای تامین مسکن متقاضیان فاقد مسکن ، قدم بردارد . ما به عنوان دولت ، وظیفه تسهیل‌گری و حمایت و برداشتن موانع از پیش‌روی مسکن دار شدن آحاد جامعه را داریم . برای این مهم حداکثر تلاش را می‌کنیم .

    بذرپاش تصریح کرد : وزارت راه و شهرسازی در مناطقی که زمین دارد در تامین اراضی و در مناطقی که زمین ندارد از طریق مشارکت بخش خصوصی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک خواهد کرد .

    سایر دستگاه‌ها اراضی مازاد خود را به اجرای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص بدهند . از قوه قضاییه و سایر نهادها می‌خواهیم که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مازاد خود را به تولید مسکن تخصیص بدهند .

    مشارکت بانک‌ها در ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن تقویت می‌شود

    وزیر راه و شهرسازی همچنین در حاشیه این نشست نیز تصریح کرد : با تمامی بانک‌ها در حال امضای تفاهم‌نامه هستیم و در تلاش هستیم تا مشارکت بانک‌ها را برای تسهیلات دهی به بخش مسکن تقویت کنیم تا هم مردم صاحب خانه شوند و هم بانک ها بدون ضرر با اطمینان به پرداخت تسهیلات اقدام کنند .

    بذرپاش گفت : در تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد می‌شود تلاش خواهد شد تا نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی برای بخشی از آورده متقاضیان یاری رسان باشند . تمامی اقداماتی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام خواهد شد با رعایت چارچوب‌های قانونی است .




    مطالب مرتبط

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    نظرات کاربران