در حال بارگذاری ...

دستگاه های خدمات رسان زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان را فراهم کنند

دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب ، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم چرا که تنها هدف بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان زود خانه دار کردن مردم است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار زنجان گفت : دستگاه های خدمات رسان باید زیرساخت های پروژه های نهضت ملی مسکن را فراهم کنند تا مردم زود خانه دار شوند .

محسن افشارچی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن گفت : استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان های پیشرو است و تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشته است . حجم کار در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بالا است و همچنین پیشتاز بودن در کشور باعث شده مشکلات را هم اول درک کند بنابراین می طلبد دستگاههای خدمات رسان با پای کار بودن به کم شدن مشکلات طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند .  

استاندار زنجان ، با بیان اینکه در اجرای این طرح عظیم باید دستگاه های خدمات رسان همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه  و شهرسازی داشته باشند ، گفت : دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب ، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم چرا که تنها هدف بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان زود خانه دار کردن مردم است .

افشارچی تاکید کرد : مدیرکل راه و شهرسازی استان شبانه روز با تیم کاری خود برای اجرای بهتر این طرح عظیم فعالیت می کنند ولی باید دستگاه های خدمات رسان ویژه با این اداره کل همکاری کنند تا برنامه ها به خوبی جلو برود .




مطالب مرتبط

به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

|

تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

|

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

نظرات کاربران