در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۳ ورزشگاه احداث شده توسط سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در نیمه اول سال آینده

    از جمله دلایلی که در نیمه نخست سال آتی پروژه‌های سازمان مجری تحویل بهره‌بردار می‌شوند نیاز به اقلیم مطلوب است و به همین دلیل برنامه‌ریزی شده تا این مجموعه‌های ورزشی و درمانی در زمان مناسب و در شرایط اقلیمی مطلوب افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل سه ورزشگاه بناب ، بروجرد و خرم‌آباد در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد .

    علی نبیان ضمن اعلام تصویب گزارش حسابرسی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ سازمان مجری با حضور وزیر راه و شهرسازی در هفته گذشته در بیان بخشی از برنامه‌های آن سازمان در ماه‌های آتی گفت : سازمان مجری در دولت سیزدهم تلاش کرد تا بخشی از مصوبات سفر رییس‌جمهور را در خصوص پروژه‌های خود که با تامین منابع همراه بود تکمیل کند و تحویل بهره‌بردار بدهد . تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین بخشی از مصوبات سفر رییس جمهور بود که در اقدامی جهادی در تلاش هستیم تا این پروژه را در ماه‌های آتی تکمیل و تحویل بدهیم .

    معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر برنامه ‌های در دست اقدام سازمان مجری را تکمیل ۳ ورزشگاه در ماه‌های پیشرو عنوان کرد و افزود : تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان نیز از جمله مصوبات سفر رییس جمهور بوده است که در برنامه است تا در اویل سال ۱۴۰۲ این پروژه تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    نبیان پیگیری برای تکمیل مجموعه ورزشی بروجرد در استان لرستان را با ۵ هزار نفر ظرفیت از دیگر فعالیت‌های در دست تکمیل سازمان برشمرد .

    به گفته وی ، این ورزشگاه نیز در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل خواهد شد . ورزشگاه بناب ۱۵ هزار در آذربایجان شرقی مراحل انتهایی را طی می کند و در نیمه اول ۱۴۰۲ این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل خواهد شد .

    نبیان تصریح کرد : از جمله دلایلی که در نیمه نخست سال آتی پروژه‌های سازمان مجری تحویل بهره‌بردار می‌شوند نیاز به اقلیم مطلوب است و به همین دلیل برنامه‌ریزی شده تا این مجموعه‌های ورزشی و درمانی در زمان مناسب و در شرایط اقلیمی مطلوب افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران