در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۷۵۰ خانواده دارای سه فرزند در طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان

    وزارت راه و شهرسازی با توجه به تکلیف قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر هم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تاکنون ۷۵۰ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    اصغر اسماعیلی در پنجمین جلسه شورای مسکن ، گفت : این جلسه با محوریت قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در حوزه مسکن تشکیل شده و در این راستا اداره کل راه و شهرسازی استان هم نسبت به اجرای این قانون برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد . وزارت راه و شهرسازی با توجه به تکلیف قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر هم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد ، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ با انتخاب گزینه«متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)» در بخش نوع سرپرستی ، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و پس از ثبت‌نام از متقاضیان ، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی ، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود .

    اسماعیلی تاکید کرد : در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت وظایفی برای راه و شهرسازی تعریف شده و در این قانون برای متقاضیان مسکن سه فرزند به بالا ، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا نادیده گرفته می شود . تاکنون ۷۵۰ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد : الگوی طراحی شده اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نهضت ملی مسکن در محدوده لیل آباد در اشل ویلایی دو طبقه است .

    اسماعیلی در پایان از همکاری مطلوب بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و افزود: زنجان اولین استان در سطح کشور است که مشکلی در بحث بانکی ندارد و برای تسریع در اجرای پروژه ها با چند بانک هم قرار داد منعقد شده تا نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران