در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر و افتتاح ۶ پروژه عمرانی در استان کرمانشاه طی ایام دهه فجر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه از بهره برداری ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر و ۶ پروژه احداث و بازسازی ساختمان های اداری همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد .

    مهرداد آهکی گفت : با حمایت و پیگیری دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی در جشن انقلاب امسال ۱۷۴۱ واحد مسکن مهر در چهار شهرستان کرمانشاه ، سنقر , پاوه , جوانرود در اورامانات به صاحبان تحویل خواهد شد .

    وی در ادامه افزود : امسال علاوه بر پروژه احداث کلانتری ابوذر در محله شاطرآباد کرمانشاه ، بازسازی و مقاوم سازی ساختمان های اداری دادگستری در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی ، بازسازی ساختمان های اداری دامپزشکی و محیط زیست سرپل ذهاب و بازسازی ساختمان اداری صنعت معدن و تجارت شهرستان قصر شیرین هم به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

    آهکی در پایان ضمن اشاره به تاکید استاندار برای پیگیری و اجرای مستمر و بی وقفه پروژه های عمرانی گفت : در ماه های آینده نیز افتتاح دیگر پروژه های این دستگاه اجرایی به سمع و نظر مردم عزیز و ولایتمدار استان کرمانشاه خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

    |

    تأمین زمین برای طرح‌ها یکی از کارهای مهم و پرچالش در زمینه احداث مسکن است که انجام شد و در این خصوص ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در حوزه شهری شناسایی و به شهرها و روستاهای استان الحاق شد که سهم بندرعباس ۹۰۰ هکتار است .

    |

    نظرات کاربران