در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۶۰۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر گراش

    محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی تدقیق شده و ٣٥٠ هکتار دیگر در فاز دو تصویب خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با جشن چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ١٦٠٥ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گراش با حضور مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، طاهر زاده فرماندار شهرستان گراش ، حجت الاسلام و المسلمین بخشایش پور امام جمعه شهرستان گراش و دیگر مسئولان این شهرستان برگزار شد .

    ​​​​​​مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : تاکنون بیش از ٥ هزار نفر متفاضی در این شهر ثبت نام کرده که از این تعداد بیش از ٣ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند .

    وی افزود : با همت و پیگیری های فرماندار و دیگر دستگاه های اجرایی ، وضعیت تامین زمین در این شهرستان مطلوب است و تاکنون برای ١٦٠٥ نفر زمین تامین شده که آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد .

    شبانی در ادامه با اشاره به تصویب شهرک مسکونی در شهرستان گراش گفت : محدوده این شهرک ٨٠٠ هکتار است که در فازاول ٤٥٠ هکتار در کمیته فنی تدقیق شده و ٣٥٠ هکتار دیگر در فاز دو تصویب خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران