در حال بارگذاری ...

کلنگ‌زنی پروژه بزرگ احداث ۴۸۳ واحد مسکونی در بندرعباس توسط گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

مولدسازی دارایی‌های ملکی و ساخت مسکن برای کارکنان به عنوان شهروندان و متقاضیان مسکن ، در اولویت برنامه ریزی‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که بر این مبنا ، باید به این نکته توجه داشت که ۳۷۰۰ نفر در دریا و ۳۰۰۰ نفر در خشکی مشغول فعالیت در قالب گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با برنامه‌ریزی ، نسبت به تامین مسکن برای آن‌ها اقدام نمود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۴۸۳ واحد مسکونی در بندر‌عباس می‌سازد .

به مناسبت فرارسیدن ایام‌ا... دهه‌فجر و مقارن اعیاد فرخنده ماه رجب ، مراسم کلنگ‌زنی ساخت ۴۸۳ واحد مسکونی آپارتمانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس ، صبح امروز برگزار شد .

علی شاه حیدری مدیرعامل شرکت طرح و سامان امواج کیش ، شرکتی که مدیریت این پروژه بزرگ را بر عهده دارد ، با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی بلافاصله عملیات ساخت پروژه یاد شده در چهار مجموعه و به متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع آغاز خواهد شد ، تصریح کرد : این چهار مجموعه به نام‌های ساحل هشتم و نهم ، ساحل یادبود و ساحل الهیه در مناطق ۱ ، ۲ و ۳ شهری بندرعباس احداث خواهند شد .

وی ادامه داد : بزرگترین این مجموعه‌ها ساحل الهیه است که در منطقه الهیه جنوبی بندرعباس واقع در منطقه یک شهرداری بندرعباس به تعداد ۴۲۰ واحد احداث خواهد شد .  

شاه حیدری با اشاره به اینکه این مجموعه در کنار تمام امکانات معمول مانند پارکینگ و انباری دارای امکانات دیگری مانند نگهبانی ، امکانات ورزشی ، فضای سبز و فضای بازی است ، افزود : دو مجموعه ساحل هشتم و نهم در محله آزادگان و منطقه ۲ شهرداری بندرعباس واقع هستند و مجتمع ساحل یادبود نیز در محله یادبود و منطقه ۳ شهرداری این شهر قرار دارد .

وی مدت زمان اتمام پروژه و تحویل واحد‌ها را بین ۲۴ ماه تا سه و نیم سال دانست و خاطرنشان کرد : تحویل واحد‌های مجتمع‌های ساحل ۸ و ۹ و ساحل یادبود طی ۲۴ ماه برنامه‌ریزی شده است و مجتمع ساحل الهیه نیز طی سه و نیم سال به تحویل متقاضیان خواهد شد .

شاه حیدری با تأکید بر اینکه ساخت ۴۸۳ واحد آپارتمانی بندرعباس پروژه‌ای سرمایه‌گذاری است ، گفت : پروژه در زمین‌های تحت مالکیت گروه کشتیرانی ساخته خواهد شد.

مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به اینکه مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد ، گفت : تلاش داریم با استفاده بهینه از دارایی‌ها نسبت به ایجاد ارزش افزوده اقدام نماییم .

مهندس سعید جبلی ، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع‌های مسکونی ساحل گفت : زنجیرۀ فعالیت گروه کشتیرانی در حوزه حمل و نقل بوده و در کنار آن ، با توجه به موضوع مولدسازی دارایی‌ها ضروری است زمینه‌ای فراهم شود تا با این مولدسازی ایجاد ارزش افزوده بیشتری در راستای تامین منافع سهامداران ایجاد شود . با توجه به اینکه بخشی از سهامداران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، صندوق‌های بازنشستگی هستند هر حمایتی که از سوی دستگاه‌های اجرایی و مقامات ارشد محلی از گروه کشتیرانی صورت گیرد ، منافع آن به سهامداران خواهد رسید .

به گفته جبلی ، مولدسازی دارایی‌های ملکی و ساخت مسکن برای کارکنان به عنوان شهروندان و متقاضیان مسکن ، در اولویت برنامه ریزی‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که بر این مبنا ، باید به این نکته توجه داشت که ۳۷۰۰ نفر در دریا و ۳۰۰۰ نفر در خشکی مشغول فعالیت در قالب گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با برنامه‌ریزی ، نسبت به تامین مسکن برای آن‌ها اقدام نمود .

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، تأمین مسکن را عاملی دانست که باعث تحکیم خانواده‌ها ، ایجاد انگیزه و رفع بخشی از دغدغه‌های کارکنان خواهد شد و گفت : با استفاده بهینه از دارایی‌ها می‌توان ایجاد ارزش افزوده کرد ؛ ضمن اینکه رفع دغدغه مسکن کارکنان از جمله سیاست‌های گروه کشتیرانی به شمار می‌رود ؛ که بر این اساس ، دستورالعملی در دست تدوین است تا تخصیص واحد‌ها بر اساس اولویت صورت گیرد .




نظرات کاربران