در حال بارگذاری ...
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

    اقدام برخی افراد سودجو برای خرید امتیاز مسکن ملی از متقاضیان ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها ممنوع است .

    محمد زارع حسین‌زاده اظهار کرد : هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها ، مشاورین املاک ، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح‌ها و پروژه‌ها شود .

    وی ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز این طرح های حمایتی دولت افزود : وزارت راه و شهرسازی هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر فروشندگان و خریداران امتیازها ندارد .

    معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : با توجه به حمایت دولت از فاقدین مسکن با ارائه تسهیلات و زمین رایگان در جهت خانه دار شدن این عزیزان واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر ، تحت هر عنوان حقوقی ، غیر معتبر و ممنوع است و براساس مقررات پیگرد قانونی دارد .

    زارع حسین‌زاده تاکید کرد : اقدام برخی افراد سودجو برای خرید امتیاز مسکن ملی از متقاضیان ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است . از آنجا که برای متقاضیان این واحدها تا زمان اتمام اقساط تسهیلات هیچگونه سندی صادر نمی‌شود چنانچه افراد دارای امتیاز ، اقدام به واگذاری امتیاز خود به غیر کنند این کار تخلف محسوب می شود و ضمن برخورد قانونی با فرد متخلف ، امتیاز وی باطل می‌شود.




    مطالب مرتبط

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    نظرات کاربران