در حال بارگذاری ...

افتتاح بخشی از واحدهای باقی مانده مسکن مهر استان گلستان

طبق برنامه ریزی های انجام شده ، امید است در سال ۱۴۰۲ تمامی پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مراسم افتتاح واحدهای نیمه تمام مسکن مهر گرگان گفت : همزمان با ایام الله دهه فجر ، بخشی از واحدهای مسکن مهر گلستان که در سنوات گذشته نیمه تمام باقی مانده بود ، افتتاح شد .

مهدی ملک در حاشیه مراسم افتتاح واحدهای نیمه تمام مسکن مهر ، اظهار کرد : یکی از برنامه های دولت مردمی سیزدهم علاوه بر ساخت و تحویل چهار میلیون واحد مسکونی برای متقاضیان ، تکمیل واحدهای متوقف شده ی مسکن مهر است . به صورت متمرکز  ۴ هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی در پنج شهر با حضور وزیر را ه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که از این تعداد ۱۶۰ واحد به استان گلستان تعلق داشت .

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : این پروژه ها جزو واحدهای متوقف شده ی مسکن مهر در سنوات گذشته بود که با پیگیری های صورت گرفته تکمیل و به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد .

ملک از فعال شدن سایر پروژه های متوقف مسکن مهر در روزهای آینده خبر داد و گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده ، امید است در سال ۱۴۰۲ تمامی پروژه های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شوند .

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان نیز در آیین افتتاح پروژه مسکن مهر گرگان ، گفت : یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم تامین مسکن برای متقاضیان است .

سید محمد دهنوی با بیان اینکه این هدف از مسیر احداث واحدهای جدید و تکمیل واحدهای نیمه تمام مسکن مهر محقق می شود ، اظهار کرد : همزمان با دهه مبارک فجر بخشی از واحدهای مسکن مهر که جزو مطالبات مدت دار متقاضیان گلستانی بود افتتاح و به آن ها تحویل داده شد .

وی افزود: از مجموع سه هزار واحد مسکن مهر متوقف شده در استان ، بهره برداری از هزار و ۸۰۰ واحد در دستور کار دولت قرار دارد و عملیات اجرایی هزار و ۲۰۰ واحد باقیمانده نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در انتهای سخنانش گفت : اداره کل راه و شهرسازی گلستان و همچنین دستگاه های ذیربط و بانک ها همکاری و هم افزایی خوبی در حوزه تولید مسکن شهری و روستایی دارند و نیاز مردم استان در حوزه مسکن در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد .




مطالب مرتبط

برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

|

نظرات کاربران