در حال بارگذاری ...

اشاعه فرهنگ کنترل کیفیت در پروژه‌های عمرانی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

کارکنان آزمایشگاه استان با تلاش و مجاهدتی که دارند ضمن داشتن سلامت اداری همواره در زمره ۱۰ استان پیشرو و برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است و در راستای تعالی ، رشد و توسعه شرکت قدم برمی‌دارند و توانسته‌اند به عنوان یک برند برتر در ارائه خدمات آزمایشگاهی رضایت مشتریان را کسب کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران گفت : این آزمایشگاه موفق شده است ضمن معرفی خدمات قابل ارائه توسط آزمایشگاه بر اشاعه فرهنگ کنترل کیفیت در پروژه‌های عمرانی میان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کند .

احمد نوعی قالیباف گفت : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران موفق شده با تعامل و ارتباط مستمر با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ضمن معرفی توانمندی‌ها ، تجهیزات منحصربفرد و خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه به جامعه عمرانی کشور ، فرهنگ کنترل و تضمین کیفیت را ارتقاء بخشیده و نقش آفرینی موثری در ارتقاء کنترل کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی ملی و استانی داشته باشد .

نوعی قالیباف با اشاره به عملکرد ۱۰ ماه گذشته این اداره کل در سطح استان تهران افزود : این آزمایشگاه موفق به افتتاح بیش از ۱۰ واحد محلی جدید ، انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‎های اجرایی ، وصول بخش قابل از مطالبات ، انعقاد قرارداد با چند دستگاه دولتی ، انقعاد قرارداد برای کنترل کیفیت بیش از ۸۷ هزار مترمکعب عملیات بتنی در احداث و بهسازی مدارس آموزش و پرورش استان ، نقش آفرینی در بهسازی رویه باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد ، مبادله تفاهم‌نامه جامع با اداره کل راه و شهرسازی استان از جمله اهم اقدامات آزمایشگاه در سطح استان تهران بوده است .

وی ادامه داد : کارکنان آزمایشگاه استان با تلاش و مجاهدتی که دارند ضمن داشتن سلامت اداری همواره در زمره ۱۰ استان پیشرو و برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است و در راستای تعالی ، رشد و توسعه شرکت قدم برمی‌دارند و توانسته‌اند به عنوان یک برند برتر در ارائه خدمات آزمایشگاهی رضایت مشتریان را کسب کنند . این آزمایشگاه موفق شده است ضمن معرفی خدمات قابل ارائه توسط آزمایشگاه بر اشاعه فرهنگ کنترل کیفیت در پروژه‌های عمرانی میان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کند .

نوعی قالیباف با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در ۶ شهرستان دارای شعبه است گفت: این آزمایشگاه دارای ۴۰ واحد محلی است و آمادگی دارد خدمات منحصربفرد خود را به تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان در کمتر از ۲ ساعت ارائه کند .




مطالب مرتبط

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

نظرات کاربران