در حال بارگذاری ...

همگرایی دستگاه های اجرایی موجب شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خوزستان می‌شود

طرح نهضت ملی مسکن در استان فعال است و تمام مشکلات پیش روی این طرح را رصد کرده و با تمام توان بدنبال تحقق اهداف این طرح هستیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت : با تعامل و همگرایی همه دستگاه های خدمات رسان استان ، شاهد شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان خواهیم بود .

محمد خانچی با بیان اینکه عزم جدی دولت در رفع مشکلات و موانع ساخت مسکن است ، اظهار داشت : با همگرایی که بین دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن بعمل آمده در آینده نزدیک شاهد شتاب چشم گیری در حوزه ساخت مسکن خواهیم بود .

وی افزود : امروز شاهد افتتاح بیش از ۱۴۰۰ مسکن در شهرهای اهواز ، امیدیه ، بندر امام ، آبادان ، خرمشهر ، رامشیر ، ماهشهر ، بهبهان و شوشتر خواهیم بود .

خانچی با اشاره به نگاه دولت مردمی سیزدهم به محرومین از افتتاح بیش از ۴۵۰ واحد مسکونی ویژه مناطق محروم در ایام الله دهه فجر خبر داد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت : طرح نهضت ملی مسکن در استان فعال است و تمام مشکلات پیش روی این طرح را رصد کرده و با تمام توان بدنبال تحقق اهداف این طرح هستیم .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

|

این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

|

سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح ، بالغ‌ بر ۲۵۹ همت بوده است که به رغم سهم حدود ۳ درصدی این بانک از کل سپرده‌های شبکه بانکی کشور ، با سهمیه بیش از ۱۸/۵ درصد از نهضت ملی مسکن بیشترین سهمیه را در میان تمام بانک‌های کشور داشته است .

|

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

نظرات کاربران