در حال بارگذاری ...

پرداخت ۵۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به‌ منظور حمایت از مستأجران در استان همدان

از محل تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن به‌ منظور حمایت از مستأجران در سال جاری پنج هزار و ۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۲۶۵۲۰۰ میلیون ریال از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : از محل تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن به‌منظور حمایت از مستأجران در سال جاری پنج هزار و ۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۲۶۵۲۰۰ میلیون ریال از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است .

ایوب اسدالهی گفت : از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۷۰ متقاضی برای ساخت ۸۹۲ واحد مبلغ ۲۷۱۶ میلیارد ریال اعتبار جهت نوسازی و بهسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری استان از طریق بانک مسکن پرداخت شده است .

وی خاطرنشان کرد : از محل تسهیلات ماده چهار قانون جهش تولید مسکن به‌ منظور حمایت از مستأجران در سال جاری پنج هزار و ۶۶۳ فقره وام ودیعه مسکن به مبلغ ۲۲۶۵۲۰۰ میلیون ریال از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است .




مطالب مرتبط

علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان صادر و تثبیت شده است .

|

مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

|

نظرات کاربران