در حال بارگذاری ...
  • تمام توان خود را در جهت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن خواهیم گذاشت

    دستورات استاندار در جلسات شورای مسکن ، خط مشی فعالیت‌ها را مشخص می‌کند و بر اساس دستورات ایشان ، شرایط شناسایی زمین در طرح مذکور روند خوبی را در پیش دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : تمرکز اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر روی پیشرفت طرح نهصت ملی مسکن است و تمام معاونت‌ها موظفند تمام توان خود را در جهت پیشرفت و تسهیل در روند اجرای این پروژه به کار گیرند .

    نشست شورای معاونان با حضور مهرداد آهکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و معاونان این اداره‌ کل با اولویت بررسی روند اجرایی طرح‌ نهضت ملی‌ مسکن در کرمانشاه برگزار شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر همکاری هر چه بیشتر معاونت‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت : دستورات استاندار در جلسات شورای مسکن ، خط مشی فعالیت‌ها را مشخص می‌کند و بر اساس دستورات ایشان ، شرایط شناسایی زمین در طرح مذکور روند خوبی را در پیش دارد .

    مهرداد آهکی با تاکید بر اینکه فعالیت این اداره‌کل باید به نهضت ملی مسکن اختصاص و متمرکز شود ، افزود : امیدواریم با اجرایی شدن این طرح در کشور ، مردم بتوانند در چهار سال آینده صاحبخانه شوند زیرا در سال‌های اخیر بیشترین هزینه در سبد خانوارها به تأمین مسکن و اجاره آن اختصاص یافته است .




    مطالب مرتبط

    در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    برای اجرای این طرح باید مشوق‌های جذابی ایجاد کنیم که متقاضیان برای سکونت در آن تمایل داشته باشند . در طرح صنعت‌ شهرها ، مدیریت ساخت بر عهده صنایع قرار می‌گیرد و به این ترتیب صنایع ، دولت را در ساخت مسکن همراهی می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران