در حال بارگذاری ...
  • اخطار مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاک درباره خرید و فروش امتیاز طرح‌های ملی مسکن

    قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش های امتیاز این طرح ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است , به همین منظور از شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند ، هشدار داد .

    خلیل محبت خواه گفت : بنابر گزارش های واصله مردمی و مراجع نظارتی ، تعدادی از مشاورین املاک در سطح شهرستان های استان اقدام به خرید و فروش غیر قانونی امتیاز طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می نمایند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و درنهایت درگیری پروژه ها با پرونده های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب تضرر مردم می شود .

    وی افزود : قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش های امتیاز این طرح ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است , به همین منظور از شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند .

    محبت خواه در ادامه از مسئولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده ، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    نظرات کاربران