در حال بارگذاری ...
  • تحویل اراضی ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون به بنیاد مسکن

    این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است که دارای طرح تفکیکی مصوب بوده و تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آن نیز تامین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از تحویل بیش از ۱۶ هزار مترمربع زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برای احداث ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    سعید کاشفی اظهار داشت : زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۷۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل داده شد . این اراضی در مجموع بیش از ۱۶ هزار مترمربع بوده که از این میزان ، ۱۴ قطعه پلاک مسکونی به مساحت بیش از پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع واقع در شهر تیران فاز دوم شهرک بهارستان برای احداث حدود ۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بوده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اذعان داشت : مابقی نیز طی صورتجلسه‌ای تعداد ۵۰ پلاک مسکونی به مساحت خالص ۱۰ هزار و ۵۲۳ مترمربع به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون جهت تخصیص به فرهنگیان واجد شرایط به صورت گروه‌های دو نفره برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی واگذار شد .  

    وی در خصوص جزئیات واگذاری اراضی برای فرهنگیان اذعان داشت : واگذاری اراضی به صورت قرارداد اجاره موقت بوده و پس از ساخت واحدها ، قرارداد اجاره بلند مدت با بهره‌ برداران طبق ضوابط و مقررات تنظیم می‌شود .  

    کاشفی خاطرنشان کرد : این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است که دارای طرح تفکیکی مصوب بوده و تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آن نیز تامین شده است .  




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    از ۴۰۰ هزار واحد مسکن روستایی که از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده حدود ۲۳۰ هزار واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۱۷۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال اجراست .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    نظرات کاربران