در حال بارگذاری ...

شهر جدید اکباتان در همدان به زودی کلنگ زنی می شود

شهر جدید اکباتان در شمال شرقی همدان ، اراضی نهران و کوریجان احداث می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان‌ با بیان اینکه شهر جدید پرند ، متولی اقدامات اجرایی شهر اکباتان (حورا سابق) را انجام خواهد داد ، بیان کرد : به دلایل شرایط جوی عملیات اجرایی پروژه به تعویق افتاد .

ایوب اسدالهی با اظهار اینکه ، به محض مساعد شدن شرایط جوی طرح اجرا خواهد شد ، افزود : مصوبات طرح تکمیل و به شورای عالی ارجاع شد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص تایید مصوبه شورای عالی طرح نیز بیان کرد : طرحِ جامع مصوبه شورای عالی دارد ، طرح تفصیلی نیز مجدد در شورای عالی تصویب شد تا مشخص شود که این شهر چه خدماتی ارائه می دهد .

اسدالهی با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر اکباتان با رویکرد شهری و اقدامات به‌روز و قانونی ، مجدد در شورای عالی به تصویب رسید ، اظهار کرد : اقدامات اداری ، احداث کانکس و اقدامات فنی طرح در بحث برق رسانی در حال انجام است .

مدیر کل راه و شهرسازی با عنوان اینکه شهر جدید پرند جهت آماده سازی طرح در حال انتخاب پیمانکار است ، تاکید کرد : به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد .

گفتنی است یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی برای طرح در نظر گرفته شده که حدود ۳۴ هزار واحد در این طرح لحاظ شده است . تعداد کل متقاضیان ثبت نامی در شهرهای استان ۱۲۱۷۳۳ نفر است که از این تعداد ۴۸۶۲۹ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

شهر جدید اکباتان در شمال شرقی همدان ، اراضی نهران و کوریجان احداث می شود .




مطالب مرتبط

شرکت عمران شهر جدید پرند در راستای توسعه سرانه‌های فضای آموزشی ، این مدرسه را در محله مپسا در زمینی به مساحت ۱۳۶۸ متر مربع و زیربنای ۱۰۱۷ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و مطابق با استانداردهای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار تهران ضمن اعلام پذیرش طرح جامع محدوده ۹۲ هکتاری ...

|

امسال تاکنون طرح تفصیلی شهرهای دستگر و دهق ابلاغ شده ، در سال ۱۴۰۲ طرح تفصیلی ۶ شهر شامل (فرخی ، کوهپایه ، دهاقان ، بافران ، شهرضا ، شاپورآپاد) و در سال ۱۴۰۱ طرح تفصیلی هفت شهر شامل (پیربکران ، داران ، سفیدشهر ، رضوانشهر ، گلشهر ، گوگد و کاشان) ابلاغ شده است .

|

برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

|

نظرات کاربران