در حال بارگذاری ...

شهر زنجان فاقد معابر خاکی در محلات بافت فرسوده است

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : خوشبختانه معبر خاکی در محلات بافت فرسوده شهر زنجان وجود ندارد .

اصغر اسماعیل ادامه داد : خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص تامین بخشی از قیر آسفالت ریزی معابر محلات بافت فرسوده همکاری لازم با شهرداری که متولی اصلی در این زمینه است را داشته و با جدیت و به صورت جهادی پای کار بوده و اجرای اصولی و فنی این عملیات را مورد تاکید قرار می دهد .

اسماعیلی ؛ با اشاره به ابلاغ بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی در بافت های فرسوده یادآور شد : در کنار عملیاتی کردن این بسته تشویقی کمک به احیای بافت‌های فرسوده شهری جزو وظایف ذاتی این اداره بوده و اولویت کاری ، جلب رضایت مردم است و تاکنون هم در این زمینه با تمام توان فنی و مهندسی خود تلاش کرده است .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

|

با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

|

دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

|

نظرات کاربران