در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۶ هزار واحد مسکن در استان اردبیل

    در روستاهای این استان ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برای دریافت مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد برای ۸۵۰ نفر پرونده تشکیل شده و فرایند تشکیل پرونده مابقی متقاضیان هم طی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین مورد نیاز برای ساخت ۲۶ هزار واحد مسکن در اردبیل خبر داد و گفت : عملیات ساخت این واحدها بزودی شروع می‌شود .

    محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن اردبیل با اشاره به کمبود زمین برای ساخت مسکن در اردبیل اظهار کرد : دولت باید زمینی به محدوده شهر الحاق کند تا بتواند به تعهدات خود عمل کند . بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۰۲ هزار و ۱۲۵ نفر در استان اردبیل برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۵ هزار و ۶۲۷ نفر تایید نهایی شده‌اند و ۶ هزار و ۷۹۶ نفر هم آورده خود را پرداخت کردند .

    حیدری با بیان اینکه زمین مورد نیاز تمامی متقاضیان که آورده خود را پرداخت کردند ، تامین شده است ، اظهار کرد : در زمینه خودمالکین نیز ۹ هزار و ۲۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که برای ۲ هزار و ۷۲۰ واحد از این تعداد تسهیلات اختصاص یافته است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد : با توجه به اهمیت همکاری بانک‌ها برای احداث مسکن خودمالکین لازم است سهم هر کدام از بانک‌های عامل برای اجرای مابقی واحدهای خودمالکین اعلام شود .

    وی درباره ساخت مسکن روستایی در استان اردبیل هم گفت : در روستاهای این استان ۲ هزار و ۹۰۰ نفر برای دریافت مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد برای ۸۵۰ نفر پرونده تشکیل شده و فرایند تشکیل پرونده مابقی متقاضیان هم طی می‌شود .

    بازپرداخت تسهیلات بانکی باید بازنگری شود

    حیدری با اشاره به ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری در استان اردبیل گفت : برای ۹ هزار نفر مجوز ساماندهی بافت فرسوده شهری صادر شده ولی در مجموع استقبال از تسهیلات بانکی برای بافت فرسوده بسیار کم شده و دلیل آن بالا بودن اقساط وام بانکی بوده که نیاز است در این مورد بازنگری شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    این عملکرد حاصل سیاست‌گذاری‌های صحیح ، انتخاب راهبردهای به‌جا و واگذاری کار به خود مردم و تقویت میزان مشارکت مردمی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام استان‌های برتر در فرایند نوسازی بافت فرسوده شهری گفت : نوسازی واحدهای ...

    |

    نظرات کاربران