در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصدی پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین ۲ در طرح نهضت ملی غرب زنجان

عملیات اجرایی شامل خاکریزی ، خاکبرداری معابر و احداث بلوک‌های ساختمانی و اجرای تأسیسات زیربنایی آب و برق و گاز و شبکه فاضلاب در حال انجام بوده که همزمان با تحویل واحدها ، قابلیت بهره‌برداری خواهند داشت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل کارگزاری نهضت ملی مسکن در غرب زنجان ، پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۸۴ واحدی «ثمین ۲» را بیش از ۶۴ درصد اعلام کرد و گفت : با راهبری و حمایت مدیرکل و مجموعه راه و شهرسازی استان زنجان ، پروژه پیشرفت خوبی داشته به گونه‌ای که از خرداد ماه سال آینده تعدادی از واحدهای مسکونی آن آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود .

حبیب الله افشاریان گفت : این پروژه در زمینی به مساحت پنج هکتار در قالب ۷۳ بلوک هشت واحدی در حال احداث است .

وی با بیان اینکه از خردادماه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی پروژه «۵۸۴ واحدی ثمین ۲» آغاز شده است ، اظهار داشت : عملیات اجرایی شامل خاکریزی ، خاکبرداری معابر و احداث بلوک‌های ساختمانی و اجرای تأسیسات زیربنایی آب و برق و گاز و شبکه فاضلاب در حال انجام بوده که همزمان با تحویل واحدها ، قابلیت بهره‌برداری خواهند داشت .

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری و توسعه بافت شهری زنجان ، با بیان اینکه پیمانکار این پروژه شرکت زنگان پرشیا است ، گفت : مساحت فضای احداثی در این پروژه ۹۰ هزار متر مربع است و واحدهای مسکونی با متراژ مفید «۱۰۰ تا ۱۰۵ متر» احداث می‌شود و هر طبقه شامل دو واحد مسکونی بوده و بلوک‌ها دارای آسانسور می‌باشند .

افشاریان ، پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین دو را بیش از ۶۴ درصد اعلام کرد و افزود : خوشبختانه با گذشت ۱۹ ماه از آغاز عملیات اجرایی این پروژه روند پیشرفت کار خوب بوده و خرداد ماه سال آینده تعدادی از واحدهای مسکونی آماده تحویل به متقاضیان است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۴ واحد از این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است ، تصریح کرد : تامین زیرساخت‌ها و انجام عملیات اتصال این واحدهای مسکونی به شبکه شهری تاپایان سال طول می‌کشد و تحویل این پروژه با وجود آماد شدن واحدهای اعلام شده منتظر تامین زیرساخت‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان می باشد .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

|

نظرات کاربران