در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان

    ۲۰۹ هزار و ۳۸۷ نفر کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شده‌اند . از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد به مرحله اتمام فونداسیون ، ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف و همچنین ۹ هزار و ۷۸۲ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت : ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است .

    عطاء اله اکبری اظهار داشت : ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصد در حال ساخت است .

    وی با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت : ۲۰۹ هزار و ۳۸۷ نفر کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان است که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۱۹ نفر تایید نهایی شده‌اند . از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد به مرحله اتمام فونداسیون ، ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف و همچنین ۹ هزار و ۷۸۲ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است .

    دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای ساخت ۱۳۹ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهار ساله خبر داد و گفت : تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۷ واحد طرح نهضت ملی مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند که با همکاری بسیار مطلوب بانک مسکن تاکنون ۸۰۸ میلیارد تومان پرداخت شده است .

    وی افزود : سیستان و بلوچستان مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح ندارد . با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان علاوه‌بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال ۳۱ هزار نفر فراهم شده است .

    وی با تاکید بر اینکه رونق صنعت و ایجاد اشتغال با اجرای طرح نهضت ملی مسکن محقق می‌شود ، تصریح کرد : در راستای تولید و تامین مسکن استان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه شده است که امیدواریم تداوم یابد . تلاش ها در این استان بر این است که پروژه‌ های این طرح از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ۵۰ درصد است .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران