در حال بارگذاری ...
  • رشد قابل توجه طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان در گرو رفع مشکل اراضی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در کارگروه شورای مسکن استان کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اظهار کرد : مشکل اراضی شهر کرمان حل شود مشکل طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان از رشد قابل توجه ای برخوردار خواهد شد .

    بعد از برگزاری جلسه شورای مسکن استان کارگروهی تشکیل و در این راستا جلسه ای در محل سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ، مدیران کل دستگاه های اجرایی ، معاونت ها و کارشناسان مربوطه برگزار شد .

    وی افزود : باید تمهیداتی اندیشیده شود که بتوان هر چه سریعتر مشکلات طرح نهضت ملی استان کرمان را حل نمود و در این راستا مهمترین مسئله حل و فصل نمودن خدمات زیربنایی این طرح می باشد و با ارائه راهکارهایی می توان این مهم را به سرانجام رساند به عنوان مثال با اجرای شبکه فاضلاب شهری می توان مشکل زون آب شهری را حل نمود . خواهشی که از دستگاه های اجرایی مربوطه داریم این است که در این راستا کمک نموده و خود را یکی از بازوهای اجرایی اصلی این طرح بدانند و برای سرانجام رساندن این طرح راهکارهای سازنده ارائه نمایند .

    در ادامه این جلسه اراضی پیشنهادی شهرهای کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، بم و زرند مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد .




    مطالب مرتبط

    در شهر کوهبنان دو شهرک رو جهت طرح نهضت ملی مسکن تعبیه کرده ایم ، که شهرک اول با نام شهید سلیمانی و جا نمایی ۳۰۰ قطعه زمین که حدود ۷۰ درصد آماده‌سازی آن به انجام رسیده است و همچنین در شهرک دوم با نام امام حسین علیه السلام و جانمایی ۳۰۸ قطعه زمین که به زودی گام اول عملیات ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران