در حال بارگذاری ...
  • صدور سند مالکیت ۳ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی هرمزگان

    این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار و در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان اسناد و املاک کشور و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی میناب ، رودان و سیریک گفت : در راستای اجرای قانون حدنگاری ، سند مالکیت تک برگ برای ۳ هزار و ۸۰۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی سه شهرستان هرمزگان صادر شد .

    سعید حاجبی در حاشیه واگذاری ۳ هزار و ۲۵ جلد سند مالکیت اراضی دولتی شهرستان رودان اظهار کرد : با همراهی اداره ثبت اسناد و املاک ، دادگستری و فرمانداری های سه شهرستان رودان ، میناب و سیریک برای ۳۸۰۷ هکتار اراضی ملی و دولتی سند کاداستر صادر شد . این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار و در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان اسناد و املاک کشور و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است .

    حاجبی ، تثبیت مالکیت اراضی ، کاهش دعاوی قضایی ، تامین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از مهم ‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی برشمرد .

    وی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی عنوان کرد : در اجرای این قانون دریافت اسناد دیگری هم در دستور کار داریم و با برنامه ریزی و نامه هایی که تنظیم شده است این کار قطعا سرعت بیشری می گیرد .




    مطالب مرتبط

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    نظرات کاربران