در حال بارگذاری ...
  • تصویب ۵۰ پروژه اقدام مشترک بازآفرینی شهری به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان در استان همدان

    در شهرستان همدان ۱۶ پروژه ، ملایر ۸ پروژه ، نهاوند و فامنین هر کدام ۶ پروژه ، اسدآباد و کبودرآهنگ هر کدام ۵ پروژه و تویسرکان و رزن هر کدام ۲ پروژه اقدام مشترک به تصویب رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : در شهرستان ها جلسات ستادهای بازآفرینی برگزار شده و بالغ بر ۵۰ پروژه اقدام مشترک با ارزش ریالی بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان در ستاد بازآفرینی استان به تصویب رسید .

    ایوب اسدالهی بیان کرد : در برنامه اقدام مشترک جهت اتمام پروژه های نیمه تمام در قالب مشارکت کلیه دستگاه ها یک سوم از محل اعتبارات شهرداری ، یک سوم از محل اعتبارات سایر دستگاه های عضو و یک سوم توسط شرکت بازآفرینی از محل بند (ح) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تامین خواهد شد.

    وی ادامه داد : در شهرستان همدان ۱۶ پروژه ، ملایر ۸ پروژه ، نهاوند و فامنین هر کدام ۶ پروژه ، اسدآباد و کبودرآهنگ هر کدام ۵ پروژه و تویسرکان و رزن هر کدام ۲ پروژه اقدام مشترک به تصویب رسیده است .

    اسدالهی یادآور شد : این برنامه ها در شهر همدان در محلات خضر ، دیزج ، کبابیان ، علی آباد فرهنگیان ، بلوار ارتش ، منوچهری ، جوادیه ، زمانی ، رینگ مرکزی ، جاده تهران و خیابان شیرسنگی به صورت احداث کانون درمانی ، فرهنگی ، نوسازی جداره ، اصلاح کف سازی و دیوارکشی ، اصلاح شبکه برق ، اجرای پوشش رودخانه ، احداث پست هوایی و ... اجرا خواهد شد .

    وی در پایان خاطرنشان ساخت : برنامه های اقدام مشترک در سکونتگاه های غیر رسمی ، محدوده تاریخی ، محدوده نابسامان میانی و محدوده بافت های روستایی اجرا می شود .




    مطالب مرتبط

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ...

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    نظرات کاربران