در حال بارگذاری ...
  • تخصیص زمین برای ۱۸۰ نفر از متقاضیان قانون حمایت از جوانی جمعیت در استان فارس

    این طرح ، یک طرح متقاضی محور و مستلزم مراجعه افراد برای تشکیل پرونده است . این سامانه همچنان باز است و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آن اقدام به نام نویسی کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : تاکنون برای ۱۸۰ نفر از متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان زمین تخصیص یافته است .

    محمود رضا طالبان تصریح کرد : این طرح شامل خانواده های دارای سه فرزند است که فرزند سوم در دوره زمانی یکم آبان ماه ۱۴۰۰ به این سو به دنیا آمده باشد . در مجموع در این طرح سه هزار و ۱۳۷ نفر در استان اقدام به ثبت نام کرده اند که ۷۵۵ نفر از آنها واجد شرایط شناخته شده و برای ۱۸۰ نفر هم زمین ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربعی تخصیص یافته است .

    طالبان اظهار داشت : بهای این زمین نیز تا ۲۰۰ متر مربع به شکل صرفا آماده سازی و مازاد بر آن نیز بهای کارشناسی می‌شود . ۳۵۳ نفر متقاضی دیگر طرح جوانی جمعیت نیز در پروژه نهضت ملی مسکن گنجانده شده و تخصیص پروژه نیز انجام شده است .

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود : از مجموع سه هزار و ۱۳۷ متقاضی قانون جوانی جمعیت، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر باقیمانده یا درخواست آنها رد شده ، یا تقاضای آنها توسط سامانه در حال بررسی است . ثبت نام و آگاهی رسانی به جامعه نیز هم در قالب صدور و ابلاغ بخشنامه و هم از طریق رسانه ها انجام شده و فرد متقاضی در ابتدا با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن و سپس ورود به بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به نام نویسی کنند .

    وی بیان کرد : این طرح ، یک طرح متقاضی محور و مستلزم مراجعه افراد برای تشکیل پرونده است . این سامانه همچنان باز است و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آن اقدام به نام نویسی کنند .




    مطالب مرتبط

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    |

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران