در حال بارگذاری ...
  • افتتاح بیش از ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر در مجموع ۲ هزار و ۷۱ واحد مسکونی شهری و روستایی نهضت ملی به‌ بهره‌برداری می‌رسد .

    مهرداد بذرپاش روز جمعه ۱۲ اسفند به بوشهر سفر می‌کند . در جریان این سفر مقرر است تا بخشی از پروژه‌های نهضت ملی در بخش شهری و روستایی و همچنین آسفالت معابر روستایی افتتاح شود .

    در این سفر در مجموع ۲ هزار و ۷۱ واحد مسکونی شهری و روستایی در استان بوشهر افتتاح می شود که از این تعداد ۳۲۶ واحد در شهرها و یکهزار و ۷۴۵ واحد در روستاها واقع شده است .

    یادآور می‌شود که یکهزار و ۷۴۵ واحد روستایی با تسهیلات یکصد میلیون تومانی در سطح روستاها و همچنین ۸۴ واحد شهری در خورموج توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث شده و ۲۴۲ واحد نیز در شهر برازجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر احداث شده که در سفر وزیر راه و شهرسازی به بوشهر افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد . 

    همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر ، یک و نیم میلیون مترمربع آسفالت‌ریزی در ۱۴۱ روستای استان بوشهر که توسط بنیاد مسکن انجام شده است ، افتتاح خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

    |

    نظرات کاربران