در حال بارگذاری ...
  • نوسازی در بافت‌های فرسوده برای حفظ جان هموطنان ضروری است

    با نوسازی در بافت‌های فرسوده علاوه بر افزایش ایمنی و حفظ جان هموطنان ، ظرفیت‌های اضافه‌ای برای تولید مسکن بیشتر ایجاد می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در جلسه بررسی طرح نهضت ملی مسکن شهر چترود و تشریح بسته ۱۹بندی تشویقی بافت فرسوده مطرح کرد نوسازی در بافت‌های فرسوده به حفظ جان هموطنان کمک خواهد کرد .

    با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ، علی عباسی پور معاونت املاک و حقوقی ، مسلم موسی زاده معاونت مهندسی و ساخت ، مهندس ارشادی معاونت مسکن و ساختمان و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ، محمدرضا میرزاده شهردار شهر چترود و حجت الاسلام محمد ربانی رییس شورای اسلامی شهر چترود جلسه بررسی طرح نهضت ملی مسکن شهر چترود و تشریح بسته ۱۹بندی تشویقی بافت فرسوده برگزار شد .

    در این جلسه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر چترود و همچنین الحاق اراضی ۲۰۰ هکتاری شهر چترود بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد .

    در ادامه جلسه مهندس حافظی ضمن تشریح بسته ۱۹بندی تشویقی بافت فرسوده گفت : با نوسازی در بافت‌های فرسوده علاوه بر افزایش ایمنی و حفظ جان هموطنان ، ظرفیت‌های اضافه‌ای برای تولید مسکن بیشتر ایجاد می‌شود .




    مطالب مرتبط

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    نظرات کاربران