در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی شهرستان دماوند

    مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها و آزادسازی اراضی دولتی خط قرمز این اداره کل در حفظ و صیانت از زمین به عنوان میراث نسل های آتی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دستور چهارگانه قضایی و رفع تصرف بزرگ در پلاک های گلاهک ، کریتون ، مهرآباد و چنار به مساحت ۱۰ هکتار خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام اینکه پلاک های مهم گلاهک ، کریتون ، مهرآباد و چنار رفع تصرف شده است گفت : در اقدامی بزرگ و با حمایت دادستانی رودهن و حضور مشترک ادارات راه و شهرسازی ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و شهرداری رودهن و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره کل و حمایت نیروهای امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی موفق شدیم ساخت و سازهای غیرمجاز را در پلاکهای ارزشمند گلاهک ، کریتون ، چنار و مهرآباد و بخش رودهن از شهرستان دماوند قلع و قمع و تخریب کرده و اراضی ملی و دولتی را آزاد کنیم .

    وی تصریح کرد : مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها و آزادسازی اراضی دولتی خط قرمز این اداره کل در حفظ و صیانت از زمین به عنوان میراث نسل های آتی است .

    محبت خواه ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده را ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : در نوروز امسال نیز یگان حفاظت راه و شهرسازی استان تهران بالاخص یگان های شمال و شرق این اداره کل در آماده باش کامل هستند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران