در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سراوان

با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه ، در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح مهم ملی در قالب ۲۰۰ هکتار در این شهرستان تامین شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مرزی سراوان از نزدیک از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان استان بازدید کرد .

عطااله اکبری به همراه معاونین مسکن و ساختمان و مهندسی و ساخت ، روسای ادارات حراست ، درآمد و هزینه های عملیاتی و واگذاری اراضی این اداره کل از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سراوان در جنوب شرق این استان بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت .

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید از ساخت یک هزار و ۵۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سراوان خبر داد و گفت : با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه ، در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح مهم ملی در قالب ۲۰۰ هکتار در این شهرستان تامین شده است .

اکبری ابراز امیدواری کرد با تسریع در اتمام پروژه طرح نهضت ملی مسکن در سراوان همچون سایر شهرهای سیستان و بلوچستان در جهت خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط  گام موثری برداشته شود .




مطالب مرتبط

همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

|

نظرات کاربران