در حال بارگذاری ...
  • احداث ۱۶ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان لرستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار واحد مسکونی در شهرها ، روستاها و ... استان لرستان احداث می‌شوند .

    وحید کرم الهی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان وثبت نام ۱۴۸ هزار نفر در این طرح ، گفت : در نهایت ۴۰ هزار نفر واجد شرایط در این طرح اعلام شدند .

    کرم الهی با بیان اینکه هزار هکتار زمین برای ساخت واحدهای این تعداد واجد شرایط در استان نیاز است ، گفت : تاکنون ۲۰۲ هکتار از این میزان زمین در استان تأمین شده است و هزار و ۶۲ هکتار نیز در دست اقدام است .

    وی بیان داشت : در مجموع ساخت ۱۶ هزار واحد شهری ، خودمالک ، روستایی و … در این رابطه در استان شروع شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین از توانمندسازی سکونتگاه غیررسمی در استان و پیش بینی اعتبار در این رابطه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت : تهیه نقشه‌های هوایی با مقیاس و کیفیت مناسب برای عملیاتی شدن این پروژه از سوی سازمان نقشه برداری کشور ضروری است .

     




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی ...

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

    |

    نظرات کاربران