در حال بارگذاری ...

اجرای ۱۰۹۱ پروژه مسکن خود مالکی در استان تهران

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۱۰۹۱ پروژه به میزان ۵۵۸۶۷ واحد مسکن خود مالکی در استان تهران خبر داد .

خلیل محبت خواه از ثبت نام ۵۵۸۶۷ واحد مسکن ملی خود مالکی در شهر تهران و سایر شهرهای استان خبر داد و گفت : از این تعداد تاکنون ۳۶۹۷ واحد مسکن ملی منجر به پرداخت تسهیلات شده است .

محبت خواه در ادامه گفت : این تسهیلات در تهران و ۴۸ شهر استان به ترتیب میزان ۴۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومان مختص هر واحد انجام شده و در چهار سال دولت مردمی سیزدهم پرداخت می شود .

وی مجموع پیشرفت پروژه های خود مالکی استان را ۵۹ درصد عنوان کرد و از سازندگان و انبوه سازان خواست از فرصت تسهیلات مسکن ملی بهره برده و به این طرح بزرگ بپیوندند .

محبت خواه در پایان پلاک های واقع در بافت های فرسوده را مستعد ساخت و سازهای بسیار مناسب در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و یاد آور شد که در این بافتها شرایط تخفیف بسیار خوبی نیز توسط شهرداری ، نظام مهندسی و دستگاه های خدمات رسان اعمال می شود .




مطالب مرتبط

مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

|

سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

نظرات کاربران