در حال بارگذاری ...
  • ارائه خدمات فنی و مهندسی به حرم امام رضا (ع) از سوی مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی

    به دنبال امضای تفاهم‌نامه نخستین فعالیت مرکز در خصوص اجرای تفاهم در حوزه ارایه خدمات فنی و مهندسی در حوزه آکوستیک در حال انجام و قراردادها تنظیم شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای ارایه خدمات فنی و مهندسی به حرم امام رضا (ع) در چهار موضوع اکوستیک ، پایش سلامت ابنیه و سازه ، انرژی و حریق خبر داد .

    محمدمهدی حیدری در خصوص جزئیات تفاهم‌نامه مرکز تحقیقات با آستان قدس رضوی توضیح داد : پیرو اعلام نیاز شرکت عمران آستان قدس رضوی در خصوص ارایه خدمات فنی و مهندسی از سوی مرکز تحقیقات در حوزه‌های آکوستیک ، انرژی ، حریق و پایش سلامت سازه ، سفر به خراسان رضوی انجام و طی آن تفاهم‌نامه همکاری برای موضوعات اعلام شده منعقد شد .

    سرپرست مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه ارایه خدمات فنی و مهندسی از سوی مرکز تحقیقات به حرم امام رضا(ع) ارایه خواهد شد از اعلام آمادگی مرکز تحقیقات به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمت در حوزه فنی و مهندسی حرم امام رضا (ع) خبر داد .

    حیدری گفت : به دنبال امضای تفاهم‌نامه نخستین فعالیت مرکز در خصوص اجرای تفاهم در حوزه ارایه خدمات فنی و مهندسی در حوزه آکوستیک در حال انجام و قراردادها تنظیم شده است .

    وی موضوع دومی که بعد از آکوستیک در حوزه ارایه خدمات فنی و مهندسی به حرم امام رضا (ع) اجرایی خواهد شد را پایش سلامت ابنیه و سازه‌ها عنوان کرد و افزود : موضوع‌های انرژی و حریق نیز نیز از جمله موضوع‌هایی هستند که در مراحل بعدی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با هدف ترویج و معرفی ظرفیت‌های سیستم‌های صنعتی‌سازی تولید پیش‌ساخته مسکن ،‌ فراخوان شناسایی تولیدکنندگان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای تعیین حریم گسل‌ها و تدوین ضوابط ساخت‌وساز در این حرایم ،‌ مراحل فنی طرح تعیین حریم گسل های شهر دماوند آغاز ...

    |

    این مدل به‌صورت نمونه یکی از فناوری‌های ساختمانی سریع الاحداث و پیش‌ساخته دارای تایید فنی از مرکز و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده مصالح ساختمانی در تمامی مراحل ساخت ، ساخته خواهد شد .

    |

    مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۶ شهریورماه امسال است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین نامه جوشکاری ساختمانی ایران ، ضوابط فنی طراحی ، اجرا و بهره برداری مراکز داده ، دستورالعمل مکان‌یابی ، طراحی و اجرای ...

    |

    نظرات کاربران