در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی در استان تهران به ارزش ۳۹۷ میلیارد تومان طی تعطیلات نوروزی

    هر گونه درختکاری ، دیوارکشی ، تسطیح اراضی ، شخم زنی ، ساخت و ساز غیرمجاز و اعمال دیگر را رصد کرده و مانع حضور زمین خواران و تصرف اموال بیت المال خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آماده باش یگان حفاطت از اراضی و رفع تصرف ۳۹۷ میلیارد تومان از اراضی ملی در ایام نوروز خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : از ابتدای طرح نوروزی آماده باش یگان حفاظت از اراضی (۲۸ اسفند ۱۴۰۱) تا ششم نوروز سال جاری ، ۱۹ مورد عملیات رفع تصرف انجام شده است .

    وی گفت : طی همین مدت ۶۰۹۰۰ متر مربع (۶۱ هکتار) از اراضی ملی در شهرهای دماوند ، پردیس ، فیروزکوه ، پاکدشت ، تهران ، ملارد و رباط کریم از دست متصرفان آزاد شده است .

    وی تصریح کرد : هر گونه درختکاری ، دیوارکشی ، تسطیح اراضی ، شخم زنی ، ساخت و ساز غیرمجاز و اعمال دیگر را رصد کرده و مانع حضور زمین خواران و تصرف اموال بیت المال خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۹۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ریالی ۱۰ همت در استان تهران طی ۱۱ ماه سال جاری خبر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    نظرات کاربران