در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد مسکن محرومان در سال گذشته

    بنیاد مسکن با بنیاد مستضفعان برای احداث ۲۰ هزار واحد تفاهم نامه داشت که ۱۰ هزار واحد آن در سال گذشته تحویل شد و ۱۰ هزار واحد آن تا ۲ ماه آتی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه تعهد بنیاد در احداث مسکن محرومان ۷۰ هزار واحد بود از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد طی سال گذشته خبر داد .

    مجید جودی در خصوص مسکن محرومان و تکلیف بنیاد در این موضوع گفت : در موضوع مسکن محرومان در مجموع ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی در برنامه قرار گرفت .

    معاون بنیاد مسکن در بیان جزییات ایت تفاهم‌نامه‌ها برای احداث مسکن محرومان توضیح داد : بنیاد مسکن با بنیاد مستضفعان برای احداث ۲۰ هزار واحد تفاهم نامه داشت که ۱۰ هزار واحد آن در سال گذشته تحویل شد و ۱۰ هزار واحد آن تا ۲ ماه آتی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    به گفته وی ، بنیاد مستضعفان در خصوص مسکن محرومان حمایت خوبی داشت و به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون کمک نقدی و مصالح ساختمانی ارائه کرد . ۵۰ هزار واحد نیز تفاهم سه جانبه بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی است . در خصوص ۵۰ هزار واحد موضوع تفاهم نامه با کمیته امداد امام (ره) ۱۴ هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است و مابقی نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید . 




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۴۹ جلد سند صادر شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۱ جلد سند شهری و ۳ هزار و ۵۸۸ جلد سند روستایی است . در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز ۷۷۳ جلد سند صادر شده است که ۲۳۰ جلد شهری و ۵۴۳ جلد روستایی بوده است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    نظرات کاربران