در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات به ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی در سال جاری توسط بانک مسکن

    علاوه بر بانک مسکن سایر بانک‌ها نیز باید در پرداخت تسهیلات مسکن نقش خود را ایفا کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه در سال جدید ۸۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است از تعهد آن بانک برای پرداخت تسهیلات به ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی در سال جاری خبر داد .

    علی عسکری گفت : سال گذشته تعهد بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن حدود ۶۳ هزار میلیارد تومان بود که این میزان برای سال جدید حدود ۸۱ هزار میلیارد تومان است که با احتساب تورم در این میزان حدود ۲۰۰ هزار واحد برای هر سال می‌رسد .

    سرپرست بانک مسکن اظهار امیدواری کرد تا با تمهیداتی که در بانک مسکن فراهم شده است بتواند متناسب با آورده مردم بتواند در کنار سایر عوامل ساخت و تولید نهضت ملی مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن گام بردارد و به تعهدات خود در تولید مسکن جامه عمل بپوشاند .

    وی یادآور شد : علاوه بر بانک مسکن سایر بانک‌ها نیز باید در پرداخت تسهیلات مسکن نقش خود را ایفا کنند .




    مطالب مرتبط

    بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    نظرات کاربران