در حال بارگذاری ...

وام نوسازی بافت فرسوده نیاز به سپرده گذاری ندارد

متقاضیان دریافت وام باید به سامانه facility.udrc.ir مراجعه کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از وام ۶۰۰ میلیون تومانی بافت ناکارآمد اطراف حرم شاه عبدالعظیم حسنی شهر ری و وام ۴۵۰ میلیون تومانی مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد و گفت : وام نوسازی بافت فرسوده نیاز به سپرده گذاری ندارد .

حسن شافعی گفت : وام ۶۰۰ میلیون تومانی در محدوده حرم شاه عبدالعظیم حسنی و ۴۵۰ میلیونی در سایر نقاط تهران برای هر واحد مسکونی فرصت بسیار خوبی برای نوسازی مسکن است که از انبوه سازان می خواهیم به این عرصه با دقت بیشتری وارد شوند .

وی تصریح کرد : متقاضیان دریافت وام باید به سامانه facility.udrc.ir مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حمایت‌های متنوع برای نوسازی مسکن در بافت ...

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

|

در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

|

در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

|

نظرات کاربران