در حال بارگذاری ...

رفع تصرف بیش از ۷۶ هزار مترمربع اراضی ملی استان تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲

ارزش ریالی این ۳۴ عملیات رفع تصرف بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی دو هفته طرح نوروزی ، یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران موفق به رفع تصرف ۷۶۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی شده است .

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در طول ۱۶ روز طرح نوروزی (از ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۱ لغایت ۱۳ فروردین سال جاری) موفق شدیم ۳۴ مورد عملیات رفع تصرف را با موفقیت انجام بدهیم .

وی تصریح کرد : ارزش ریالی این ۳۴ عملیات رفع تصرف بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

محبت خواه گفت : این رفع تصرفات در هشت شهر تهران ، شمیرانات ، دماوند ، پردیس ، فیروزکوه ، پاکدشت ، رباط کریم و ملارد توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی استان تهران ، همکاران شهرستان ها و همکاران اداره حقوقی انجام شده است که از این عزیزان و تلاش شبانه روزی شان در تعطیلات نوروز تقدیر و تشکر می کنم .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

|

نظرات کاربران