در حال بارگذاری ...
  • مسکن بیشترین سهم را در مهار تورم بخصوص در کلانشهرها دارد

    تولید مسکن علاوه بر مهار تورم و افزایش تولید ، اشتغال زایی وسیعی نیز ایجاد می کند ، گفته می شود که ۳۰۰ شغل با صنعت مسکن در ارتباط هستند و وقتی چرخ مسکن بچرخد چرخ اقتصاد کشورها با سرعت بیشتری به گردش در می آید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن گرامیداشت نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" گفت : مسکن بیشترین سهم را در مهار تورم بخصوص در کلانشهرها دارد .

    خلیل محبت خواه گفت : وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارت پیشران در امر تولید مسکن نقش مهمی در تحقق عنوان شعار سال دارد ، این در حالی است که سهم مسکن از سبد هزینه های خانوار به عدد ۷۰ درصد رسیده است .

    وی تصریح کرد : تولید مسکن علاوه بر مهار تورم و افزایش تولید ، اشتغال زایی وسیعی نیز ایجاد می کند ، گفته می شود که ۳۰۰ شغل با صنعت مسکن در ارتباط هستند و وقتی چرخ مسکن بچرخد چرخ اقتصاد کشورها با سرعت بیشتری به گردش در می آید .

    محبت خواه افزایش سرعت ساخت و ساز در نهضت ملی مسکن استان تهران را اولویت اول این اداره کل در سال جدید با تحقق هدف شعار سال برشمرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران