در حال بارگذاری ...
  • تعامل سازنده بانک مسکن نسبت به تامین تسهیلات پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان ، گفت : بانک مسکن در استان زنجان نسبت به تامین تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن پای کار است و تعامل سازنده ای دارد .

    عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آیین افتتاح همزمان ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده و همچنین با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی ، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و آیت الله علی خاتمی  نماینده ولی فقیه در استان و سید محمد شعاعی معاون آمور عمرانی استانداری زنجان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد ، گفت : پروژه مسکونی برکت در کوی نصر شهر زنجان در زمینی به مساحت پنج هکتار در دست اجرا است که زمین این پروژه از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای نهضت ملی مسکن واگذار شده است .

    اسماعیل طالبی با بیان اینکه این پروژه در مجموع ۷۴۴ واحد مسکونی در قالب ۹۳ بلوک چهار طبقه ای است ، اظهار داشت : فاز نخست این پروژه با ظرفیت ۱۹۲ واحد مسکونی در قالب ۲۴ بلوک تکمیل شده  که امروز کلید این تعداد واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شد .

    وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه نیز شامل ۵۵۲ واحد مسکونی است ، افزود : خوشبختانه طی ماه‌های آینده تعدادی از واحدهای مسکونی این فاز تکمیل و تحویل متقاضیان می شود .

    عضو هیات مدیره شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در زنجان ، از همکاری خوب بانک مسکن استان نسبت به تخصیص تسهیلات به پروژه برکت قدردانی کرد و افزود : خوشبختانه این بانک نسبت به تامین تسهیلات ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن پای کار است و تعامل سازنده ای دارد .

     




    مطالب مرتبط

    به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

    |

    تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

    |

    رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

    |

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    نظرات کاربران