در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام ودیعه مسکن در استان تهران طی سال گذشته

    شرایط ضمانت این وام همانند تسهیلات خرد بانکی است و بر اساس درجه بندی جمعیت شهرها از ۴۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد .

    خلیل محبت خواه از پرداخت بیش از ۳۶ هزار فقره وام صد میلیونی مسکن طی سال گذشته خبر داد و گفت : وام ودیعه مسکن تا شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مطابق بخشنامه توسط بیست بانک عامل پرداخت می شود .

    وی افزود : در سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۵۹۲۸۸ فقره از این وام به تهرانی ها پرداخت شده است .

    محبت خواه در پایان تصریح کرد : شرایط ضمانت این وام همانند تسهیلات خرد بانکی است و بر اساس درجه بندی جمعیت شهرها از ۴۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران