در حال بارگذاری ...

۶۳۶ واحد طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی نیمه تمام مانده است

باید با برنامه زمان بندی برای تعیین و تکلیف مسائل تعاونی های باقی مانده مسکن مهر و همکاری در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی اقدام شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : ۶۳۶ واحد باقی مانده طرح مسکن مهر در استان است که مشکلات آنها مربوط به عدم همکاری اعضا در تکمیل آورده و مسائل حقوقی بوده است .

جلال تقی‌دخت در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی افزود : ۵۱ هزار و ۹۰۸ واحد مجموع مساکن مهر در این استان است . در بخش نهضت ملی مسکن نیز سهمیه استان ساخت ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد است که زمین مورد نیاز در حال حاضر برای ساخت ۲۳۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد : تاکنون ۳۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان حائز شرایط بوده و از این تعداد هفت هزار و ۸۱۲ متفاضی اقدام به واریز آورده اولیه کرده است . همکاری دستگاه های خدمات رسان و بانک های عامل در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات لازم از مسائل ضروری و قابل توجه در اجرای سریع طرح نهضت ملی مسکن در استان به شمار می رود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های خدمات رسان برای اجرای طرح های مسکن ، گفت : باید با برنامه زمان بندی برای تعیین و تکلیف مسائل تعاونی های باقی مانده مسکن مهر و همکاری در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی اقدام شود .

یاسر رهبردین گفت : در راستای تعیین و تکلیف مساکن مهر باقی مانده در سطح استان شرکت های خدمات رسان ظرف مدت ۲۰ روز نسبت به ارائه خدمات به مساکن مهر اقدامات لازم را اعمال کنند . همچنین تعاونی های مسکن مهر که واحدهای آنان باقی مانده ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تعیین و تکلیف مسائل اقدام کنند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت : در مجموع ۶۳۶ واحد مسکن مهر در قالب ۱۱ تعاونی باقی مانده که باید در نیمه نخست امسال این مساکن تعیین و تکلیف شده و پرونده مسکن مهر در استان بسته شود .

رهبر دین بیان کرد : در بخش نهضت ملی مسکن نیز بانک های عامل در پرداخت تسهیلات این بخش اهتمام ویژه داشته باشند و اهمال کاری در این بخش قابل قبول نیست . در بخش تامین زیرساخت های لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز باید اقدامات لازم اجرایی گردد و این امر با جدیت مورد تاکید بوده و پیگیری می شود ۷




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

|

تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

|

اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

|

نظرات کاربران