در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۷۵۹ هزار مترمربع از اراضی ملی استان کردستان در سال ۱۴۰۱

    امسال نیز با جدیت و پشتکار لازم با هماهنگی دستگاه محترم قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع متصرفین و رفع تصرفات ادامه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۱۰۶ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ۷۵۹هزارو۶۲۴ متر مربع از اراضی ملی از دست متصرفین خارج وبه بیت المال بازگردانده شد .

    جهانگیر الیاسی اظهار کرد : یکی از کارهایی که در سال گذشته با جدیت دنبال آن بوده‌ایم بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی بوده که اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۱۰۶ مورد رفع تصرف شامل ۵۲ مورد رفع تصرف فوری و۵۴ مورد رفع تصرف احکامی جمعا به مساحت ۷۵۹ هزار و ۶۲۴ متر مربع انجام شده است .

    وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این بازه زمانی ۳۱۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برآورد شده گفت : امسال نیز با جدیت و پشتکار لازم با هماهنگی دستگاه محترم قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع متصرفین و رفع تصرفات ادامه خواهد داشت .

    مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه از عموم مردم شریف استان کردستان درخواست کرد ، در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی ملی با سامانه تلفنی ۱۶۵۶ تماس و مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران