در حال بارگذاری ...
  • باز بودن سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن برای شهر جدید ایوانکی

    تاکنون در استان تهران قریب به یک میلیون ثبت نام انجام شده است که از این میزان ۱۳۵ هزار خانوار واجد شرایط شناسایی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از باز بودن ثبت نام نهضت ملی مسکن برای شهر جدید ایوانکی و ثبت نام بیش از ۳۸ هزار خانوار تهرانی در این شهر جدید خبر داد .

    خلیل محبت خواه از احتمال بازشدن ثبت نام نهضت ملی مسکن در اردیبهشت ماه سال جاری برای چند سایت جدید خبر داد و گفت : هم اکنون سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن باز است و تهرانی ها می توانند شهر جدید ایوانکی را انتخاب کنند .

    وی افزود : تاکنون در استان تهران قریب به یک میلیون ثبت نام انجام شده است که از این میزان ۱۳۵ هزار خانوار واجد شرایط شناسایی شده اند .

    محبت خواه و همچنین از افتتاح و بهره برداری از چند سایت مسکن ملی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : با توجه به تامین زمین در سال گذشته در سال جاری پروژه های جدیدی را شروع خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران